PORSCHE MACAN STANDARD 2.0 BENZYNA O MOCY 252 KM!!! SPRAWDZANIE AUTA PRZED ZAKUPEM Z AUTO DORADCĄ 😁👍
15 paź, 2025,
Brak komentarzy
Tym razem sprawdzanie auta przed zakupem marki Porsche Macan Standard z silnikiem benzynowym 2.0 o mocy 252 KM z 2018 roku 🚘. Auto z polskiego salonu. Porsche znajdowało się na terenie Poznania u prywatnego sprzedawcy. Zlecenie na inspekcję zdalną (tzn. że klient nie był obecny podczas oględzin auta, a po inspekcji otrzymał fotorelację oraz raport z ogledzin samochodu). Co się okaże podczas oględzin auta tym razem 🤔? Podczas inspekcji stwierdzono między innymi:
- na kilku elementach drobne uszkodzenia powłoki lakierowej
- lekkie zarysowania na wewnetrznej plastikowej stronie klapy bagażnika
- nalot korozji / korozja na elementach zawieszenia
- nalot korozji / korozja na układzie wydechowym
Biorąc pod uwagę wiek auta, przebieg, stan techniczny oraz wizualny zalecam jego zakup. Klient po otrzymaniu raportu był zdecydowany na zakup swojego wymarzonego auta, została tylko jeszcze kwestia negocjacji ceny. (Pełen raport dla klienta który zawiera informacje o stanie technicznym auta, diagnostyce komputerowej oraz pozostałe informacje).
PROSZĘ POLUB STRONĘ I UDOSTĘPNIJ POST DALEJ 👍😁
Produkowany od roku 2013, Porsche Macan to kompaktowy SUV (segment I; grupa premium). Jest drugim autem niemieckiej marki w tym segmencie, zajmując miejsce obok większego modelu Cayenne. W pierwszym zamyśle miał się nawet nazywać Cajun, co było skrótem od „Cayenne Junior”. Jednakże Porsche wybrało nazwę Macan, co oznacza „tygrys” w języku indonezyjskim. Nad autem pracowano od roku 2010. Technicznie Porsche Macan jest blisko powiązany z Audi Q5 – oba samochody zbudowano na platformie podłogowej Volkswagen Group MLB. Macan jest też pierwszym autem w ofercie Porsche oferowanym tylko z siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów PDK.
Silnik Volkswagen 2.0 16V TFSI o mocy 252KM, z oznaczeniem EA888evo2, wszedł do produkcji w 2014 roku. Jest to trzecia generacja tej jednostki. Konstrukcja silnika została poddana modyfikacjom w celu uniknięcia poważnych usterek, które dotknęły poprzednie wersje, co pozwoliło wyeliminować dużą awaryjność.
Najważniejszą zmianą było wprowadzenie faz rozrządu na obu wałkach, co łatwo można sprawdzić na obudowie silnika. Ale najbardziej oczekiwaną zmianą była zmodyfikowana budowa głowicy oraz tłoków, co pozwoliło na wyeliminowanie dużego zużycia oleju, które dotykało tych silników. Zastosowano nowy układ wtryskowy, a turbosprężarka otrzymała zawór spustowy sterowany elektronicznie. Te oraz wiele innych rozwiązań wpłynęły na wyższą kulturę pracy, lepszą dynamikę oraz niższy poziom spalania, a co najważniejsze, silnik stał się praktycznie bezawaryjny. Użytkownicy samochodów z tym silnikiem będą zadowoleni z dobrych osiągów, wysokiej kultury pracy oraz niskiego poziomu spalania.
Zalety:
• nowoczesna konstrukcja
• wysoka kultura pracy
• bardzo dobra dynamika
• bardzo dobra elastyczność
• przyzwoity poziom spalania
Wady:
• wysokie koszty serwisu
Proszę o komentarze pod postem czy komuś z Was przeszkadzałaby wady auta. Czy ktoś z Was kupiłby takie auto czy nie 🤔 ?
Kupujesz auto? Twoja wiedza na tematy techniczne auta jest niewielka? Obawiasz się wad ukrytych? Obawiasz się przeszłości wypadkowej auta? Nie masz zaufania do sprzedawcy? Dobrze trafiłeś! Pomogę profesjonalnie sprawdzić Twoje wymarzone auto.
Nie daj się oszukać! Nie strać swoich ciężko zarobionych pieniędzy przez nieuczciwych sprzedawców!
Zadzwoń już teraz ☎️662 223 197 ☎️.
Ponad 85% inspekcji i raportów pozwala na negocjacje ceny nawet o kilka tysięcy złotych.
Podczas inspekcji jest badanych ponad 400 punktów pomiarowych!
Skład „Inspekcji Auta” (w linku poniżej):
https://www.inspekcjaauta.pl/sklad-inspekcji-auta
Masz jakieś pytania lub wątpliwości to napisz lub zadzwoń a chętnie odpowiem na wszystkie Twoje pytania 😊.
Tel.: 662 223 197
https://www.inspekcjaauta.pl
#PORSCHEMACAN













